Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/server835645/ftp/migracja/zsrmietne.cal24.pl/public_html/plugins/system/nrframework/NRFramework/SmartTags.php on line 90
Zespół Szkół w Miętnem koło Garwolina - UWAGA Maturzyści

Ułatwienia dostępu

Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem

Miętne, ul. Główna 49, 08-400 Garwolin    25 682-30-88   zsmietne@mietne.edu.pl    BIP  

Maturzyści!

 

Odbiór świadectw maturalnych: od dnia 5 lipca 2021 r. (poniedziałek) 

w godz. 8-16 w sekretariacie szkoły.

Przypominamy o konieczności zachowania reżimu sanitarnego - zakładanie maseczek i posiadanie własnego długopisu.

Świadectwo należy odebrać wyłącznie osobiście z dowodem potwierdzającym tożsamość (ze zdjęciem).

Do egzaminu maturalnego w terminie poprawkowym (część pisemna - 24.08.2021 r.)  może przystąpić absolwent, który nie zdał egzaminu wyłącznie z jednego przedmiotu obowiązkowego w części pisemnej, pod warunkiem że:

  1. przystąpił do wszystkich egzaminów z przedmiotów obowiązkowychw części pisemnej i żaden z tych egzaminów nie został mu unieważniony ORAZ
  2. przystąpił do egzaminu z co najmniej jednego przedmiotu dodatkowego na poziomie rozszerzonymw części pisemnej i egzamin ten nie został mu unieważniony.

Absolwent w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników egzaminu maturalnego (nie później niż do 12 lipca 2021r.) składa przewodniczącemu zespołu egzaminacyjnego pisemne oświadczenie o zamiarze przystąpienia do egzaminu maturalnego z danego przedmiotu w terminie poprawkowym (załącznik 7) https://www.oke.waw.pl/files/oke_waw_3579EM%202021%20Zalacznik%207_2314.pdf.pdf zgodnie z deklaracją ostateczną.

Informację o miejscu przeprowadzenia egzaminu maturalnego z danego przedmiotu w części pisemnej w terminie poprawkowym dyrektor Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej ogłasza na stronie internetowej Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej (www.oke.waw.pl) nie później niż do 10 sierpnia 2021 r.

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci najlepszą jakość na naszej stronie.